TAYO MAAKT DE PASSIE VOOR DE 280 RENAULT MEGANE WAKKER
Wanneer je communicatie verkondigt dat de Nieuwe Renault Mégane de passie wakker maakt, dan zorg je er maar beter voor dat het eerste contact in de concessies die belofte ook waarmaakt. Missie geslaagd voor Tayo, dat de bezoekers van de 280 Renault-concessiehouders een weekend lang in augmented reality heeft laten duiken via de app ‘Renault Sensation’.
Honderden prospecten hebben zo, gratis via hun smartphone of rechtstreeks op tablets die waren verdeeld in heel het netwerk, op originele wijze kennisgemaakt met de technologische innovaties van de Nieuwe Renault Mégane. Ze maakten bovendien kans op een reis naar de Universal Studios of een VR-masker van Homido. De applicatie herkende het adres van de showroom, de taal van elke deelnemer en hun gsm-nummer, zodat elke concessiehouder zijn prospecten kon herlanceren of belonen.
De virtuele wereld gebruiken om het menselijke contact te vergemakkelijken? Het mag dan wel tegen de algemene stroming in gaan, toch is het zoveel doeltreffender dan louter een ‘page view’.
More Projects
Your Brand Booster