WANT U HEBT SLECHTS ÉÉN PAAR OGEN

De deur-aan-deurcommunicatie van OPTIL oogt uitstekend.

OPTIL

Deur-aan-deurcommunicatie is geen gemakkelijk vak. Dankzij jaren ervaring en een verduiveld efficiënte aanpak slagen we er echter keer op keer in zijn doel te bereiken. Met een originele creatie, een afscheurbare bon die in iedere portefeuille past en een goedgekozen distributie, creëerde Tayo promotiemateriaal voor OPTIL dat hoge ogen heeft gegooid.

OPTIL geloofde zijn ogen dan ook niet toen het zag hoeveel verkeer de campagne opwekte naar het verkooppunt.

WANT U HEBT SLECHTS ÉÉN PAAR OGEN …

Optil

Waarom een tweede of zelfs derde bril weggeven als we maar twee ogen hebben?

En nochtans gaat de optiekmarkt koppig verder met het gratis weggeven. Dat banaliseert de producten, verbergt de dienstverlening en beperkt de opticiens tot eenvoudige verkopers. Door oogartsen kwalitatief aan te spreken met een mailing over de kwaliteit van zijn advies en diensten, heeft Optil deze voorschrijvers overtuigd om hun patiënten door te sturen naar echte, onafhankelijke opticiens.

Vandaag prijken tientallen presentatiedisplays van Optil in de kabinetten en wachtkamers van oogartsen, om een gekwalificeerde doelgroep door te sturen naar het Optil-netwerk en hun enige paar ogen op zijn wenken te bedienen …

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!